pátek 2. října 2015

Poslední závod se blíží.....

Měl jsem v hlavě už pár týdnů zvláštní myšlenku. Myšlenku, že se příští rok vykašlu na orienťák. Je to divný, protože to bylo dlouho to jediný, co mě zajímalo. Jenže motivace opadla a chuť ještě víc. Minulý víkend, kdy bylo MČR na klasice, už mě jenom dorazil.
Volby mi nešly, dohledávky taky ne, běh v terénu taky ne. Jediný, co bylo ok, bylo běhání po cestách. Spíš to bylo super, než ok. Už v půlce trati mi bylo jasný, že mám vlohy pro jiný věci, a že mi v OB pšenka nepokvete. Je pravda, že takový věci bych asi uprostřed závodu řešit neměl, ale je to něco, co jsem měl v hlavě už delší dobu a nedokázal jsem na to přestat myslet.
V neděli jsem na startu neměl pocit, že bych chtěl nějak závodit. Nechci se nikoho nějak dotknout, ale B-finále prostě není něco, co by mě motivovalo. Když mě už cestou na dvojku začaly brát křeče do stehen, všechno se jenom vyjasnilo. Zapíchnul jsem to, doklusal do cíle a upřímně řečeno, zase mě ten běh po cestě (kdy se nemusím koukat do mapy) bavil víc.
Před třemi týdny jsem se dostal do takový dost blbý nálady. Dost jsem pil, váhu jsem srazil na 58kg a nic mě nebavilo. Jenže jsem zároveň věděl, že uprostřed října je vrchol sezóny (MČR štafet a družstev). Řekl jsem si, že ničení sebe sama už bylo dost a najal jsem novýho trenéra. Sosák se do toho obul a napsal mi dávky, který jsem neběhal ani v nejlepších letech. Výsledek na sebe nenechal dlouho čekat. Totálně jsem se zavařil..... Nicméně, po cestách a po rovině se cítím velmi dobře, křeče už snad přešly a já se na vrchol sezóny těším a mám pocit, že jsem i připravený. To ani nemluvím o koních, co půjdou za mnou. Ňuf i Džunior zaletěli o víkendu parádně a já teď jen čekám, že to za mě doženou :)
Každopádně, zpátky na začátek. Běhat budu dál, a chci běhat hodně, akorát bez mapy. Za 14 dní poběžím 1/2 maraton Moravským krasem, potom Klokan kros, potom Velkou Verandu. A potom? Potom všechny další krosy a silniční závody, který zvládnu. Příští sezónu budu jezdit na všechny štafety a určitě chci běžet MČR ve sprintu a sprintových štafetách, ale to je z OB asi všechno. Když bude nějaký zajímavý hladký závod, tak dostane přednost. Mám pocit, že mi to jde líp, změním prostředí, třeba něco vyhraju.....prostě a tak. Slibuju si od toho to, že získám novou motivaci a odpočnu si od koukání do mapy, takže mě to zase bude bavit.
To jediný, co chci kromě štafet a sprintů oběhnout, budou český nominačky na ME. Sprint tam je, sprintový štafety taky a obojí mi do plánu docela zapadá.
A teď zase zpátky. Za týden bude MČR ve Vracově, a na to se těším moc. Tým máme silný, chuť by taky byla, máme co obhajovat,
tak uvidíme, jak to dopadne. Rád bych tuhle nepovedenou sezónu zakončil nějak hezky :)


Žádné komentáře:

Okomentovat