pondělí 15. února 2016

Kontrolních 1500m, VT Rakousko, sprintový model

Trénink mi bohužel moc nejde. V týdnu se dost učím a píšu. Neříkám, že čas na běhání bych si nenašel, to jsou jenom kecy, ale chuť trochu chybí. Víkendy jsem podle možností trávil na běžkách, ale podmínky taky nejsou nijak super.
Minulý týden jsem si (stejně jako loni touhle dobou) dal test na dráze na 1500m. Byl jsem fakt zvědavý, protože loni jsem trénoval dobře a na dráhu chodil pravidelně. Letos je to spíš pravý opak. Ale výsledek tak trochu potvrdil to, co jsem si myslel. Rychlost v sobě prostě buď mám, nebo ne. Na těch pár minut to stačí. Loni jsem to šel 4:05, letos 4:07, takže to je prakticky nastejno. Ale bolelo to a je jasný, že trojka bude bolet ještě o hodně víc, takže musím začít makat pořádně.
Minulý týden jsem byl na čtyři dny v Rakousku a udělal jsem si z toho takové malé, pohodové soustředění. Třikrát na běžkách, jednou běžecké intervaly na asfaltu a jednou klasiku na sjezdovkách. Kdyby se někdo chystal do oblasti Filzmoos/Ramsau a chtěl se skvěle projet na běžkách, tak moc doporučuju oblast Papageno. Krásný prostředí, skvěle upravený tratě a slušná nadmořská výška v kombinaci s kopci, z toho udělají hodně poctivý trénink. Zaplatíte něco za lanovku nahoru, ale myslím, že se to vyplatí. Do Rakouska se jezdí na sjezdovky, levičáci na snowboard, ale běžky mají podobný výhody. Míň lidí, lepší úprava tratí, hezčí prostředí......Konečně jsem zase začal mít pocit, že běžkovat docela umím, což už jsem asi dva roky nezažil, ale bohužel to podle sněhových podmínek vypadá, že si toho pocitu moc neužiju.




A jsem zase doma a Jarní pohár (hlavně ČP štafet) klepe na dveře. Takže aspoň jednou týdně to bude chtít terén a ideálně i nějakou mapu, což bude hodně zajímavý :-)
Jo a před pár lety jsem si udělal takový modelový middle, který sklidil docela úspěch (dovádí na něm PHK, SHK a naposledy i repre). Teď jsem si místo toho udělal sprint, který není tak dlouhý a mám ho hned za barákem, takže tam budu moct chodit hodně pravidelně. Tento týden bude premiéra a chtěl bych to chodit minimálně jednou za 14 dní. Kdyby někoho zajímaly časy, tak napište ;-)



Žádné komentáře:

Okomentovat