neděle 17. ledna 2016

Soustředění na Turnovské chatě

Minulý čtvrtek jsme měli oddílovou výroční schůzi. Probrali jsme výsledky, radosti i starosti, a potom jsme s několika kamarády schůzi protáhli až do pozdních hodin.
V pátek jsme se skupinou dospělých a blízkými přáteli vyrazili na první soustředění letošního roku. Konečně! Už od srpna jsme žádné neměli a já mám tyhle akce moc rád. Nikdo to moc nehrotí a nevnucuje nám nějaká přelomová moudra. Přes den makáme a večer v klidu posedíme a upevníme týmového ducha.
Letos jsme po pár letech opět vyrazili na Turnovskou chatu, pod rozhlednu Štěpánka. Tentokrát už byl dokonce i sníh, takže jsme už v pátek otestovali tratě, a potom si vyříkali některé organizační věci a plán na příští rok.


Sobotu jsme strávili na tratích v okolí. Stačí vyjít z chaty a nandat lyže. Dopoledne delší trénink bruslením a odpoledne jsem si dal intervaly klasikou do kopce. Tratě nejsou moc známé, takže je tam celkem prázdno, ale určitě doporučuju!
Večer byl opět hodně klidný, snažíme se dodržovat nová skupinová pravidla :-)  Panáky se letos nekonaly vůbec, ale obsluha za nás všechno dohnala. Bohužel se mi vybil telefon, takže jsem tenhle zážitek nemohl natočit. Bohužel taky došlo všechno jídlo na chatě, takže jsme museli vykoupit i veškerou zásobu chipsů.
V neděli jsme vyrazili na výlet na Jizerku. Tohle místo se okoukat nedá, i když vypadalo o dost jinak, než před třemi týdny. Tam jsme dali oběd a vyrazili domů. Tuhle cestu si ještě chvíli budu pamatovat, protože mi totálně došlo a nakonec mi ujeli všichni. První lyžování je pro mě vždycky trápení a asi se z toho ještě chvíli budu sbírat.





Soustředění rozhodně nezklamalo. Potrénoval jsem, popovídal si s kamarády. Je vždycky fajn, když člověk trénuje s někým, a potom si o tom může i pokecat. Co mě trochu překvapilo je fakt, že se jednalo o první soustředění po hodně dlouhé době, kde jsem nepil. Čekal jsem tedy, že budu mít víc energie, ale bohužel opak byl pravdou. Třeba aspoň efekt bude větší :-)
Zítra zpátky na asfalt, snad budu mít lepší pocity z výkonů....

Žádné komentáře:

Okomentovat